Hdmt.net - För bra för att vara sann?

Nu tipsar jag bara om denna sajt just för att jag vet att jag inte har några läsare. 

Hdmt.net är alltså en relativt ny sida som erbjuder online streaming- ingen nerladdning, ingen inloggning och lagligt för oss som streamar. Naturligtvis väldigt olagligt för sidans ägare. Denna sajt har spridits som en löpeld över internet vilket har medfört att sidan blivit överbelastad några gånger och det får mig att undra hur länge den kommer att finnas kvar. Vem vill inte se gratis (relativt) ny film i bra kvalité utan att behöva ladda ner det? Men du kan inte förvänta dig att få se de allra nyaste filmerna ännu, de finns inte i så kallad "HD" kvalité ännu. Men filmer som "Up" och "Harry Potter and the half blood prince" finns att titta på och det är väl inte fy skam att kunna det. Klaga kan man knappast göra när man inte betalar ett skit.

Ska bli intressant att se hur detta kommer gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0