Destiny found.

[lost.jpg]

Jag sparkar igång den här bloggen med en bild på det som inspirerade mig till att starta den. LOST.
Ser ni vad jag ser, SER NI?
Många välbekanta (döda) ansikten.
Som jag har längtat.
 Tidigt nästa år börjar de första avsnittet sändas i USA och jag gissar på att det inte dröjer länge efter det tills de visas på svensk tv, för de som orkar vänta tills dess. Inte mycket har läckt angående handlingen, men namnen på de första avsnitten kan jag utantill vid det här laget. LA X. Noterade ni mellanrummet mellan LA och X, gjorde ni det va, VA? Det står förmodlingen för flygplatsen LAX eller en "destination unknown" i LA.

Jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0