All you ever wanted

Så är söndagen äntligen här! Jag hatar verkligen söndagar.
 Nej, fy vad negativ jag är.

Helgen har vart rätt skön, i fredags åkte jag hem till familjen där det bjöds på mat. Sedan skjutsade jag brorsan till en kompis och passade sedan på att kolla in en kompis söta chihahuavalp och den var helt ljuvlig.. jag önskar att jag hade tid för en hund.
Iallafall senare på kvällen blev time för en välbehövlig diskussion. Jag ar tydligen dålig på att visa känslor. No big surprise there.

Igår såg jag äntligen "From hell" som jag nämnde tidigare. Den var inte alls som jag hade väntat mig, Sam Raimi återvände verkligen till sina rötter och den kändes väldigt "evil dead" men samtidigt tyckte jag att han använt sig lite av Tim Burtons kärlek för dramatik och vackra scener. Den kändes "timeless". 
 
Nu ligger jag i soffan med ostbågar, iskall cola och tvn påslagen. Ikväll ska jag slökolla på Heartbreak hotel som går på fyran innan Paradise hotel börjar klockan 10. KLART man ska kolla. Inte som min kära vän sa: "Asså jag tror inte att jag skulle kunna leva med mig själv om jag kollar på det, det känns liksom som att man sjunker lite i värde". Eller något liknande. KLART man sjunker lite i värde. Vem fan bryr sig dock, tragiska människor som gör bort sig i tv är ju bara för underhållande.

Jag har bestämt mig för att den här veckan ska bli fantastisk, eftersom den förra var skit.

Let the greatness begin!
Just nu lyssnar jag förresten på Jay Z; Empire state of mind. Fantastisk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0