"All work and no play makes Jack a dull boy"

Den repliken hade jag i huvudet när jag vaknade i morse. Jag gick runt som en zombie hemma och mumlade "All work and no play makes Jack a dull boy, All work and no play makes Jack a dull boy, All work and no play makes Jack a dull boy..".  Väldigt american psyko av mig, jag blev nästan lite rädd för mig själv.




Mycket på jobbet idag igen, jag har knappt haft tid till att fika. Knappt. 

Ikväll får jag träffa syster igen, det ska bli kul. Ikväll ska ja skjutsa mami och papi (ha ha ha) till flygplatsen, sedan får jag låna deras bil ända tills på söndag. Livet är bra ljuvligt ibland.
 Nu hinner jag inte skriva mer, jag hinner bara med en mening innan telefonen ringer så detta inlägg har tagit sisådär 3 timmar att skriva.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0