Tomten är far till alla barnen

Hej igen. Väldigt längesedan jag skrev, jag har haft lite fullt upp med jobb, julklappsletande och såklart julfirande. Nu är jag tillbaka på jobbet igen. Underbart. Eller inte!

Det var -15 grader imorse och jag cyklade till jobbet. CYKLADE! Jag trodde faktiskt att jag skulle dö litegrann. Jag kunde knappt andas när jag kom fram till jobbet. Påvägen dit mötte jag tre personer som såg ut attvara påväg hem från krogen. Klockan kvart i åtta på morgonen. Vem orkar festa sålänge? Tjejen hade på sig en kortkort jeanskjol, inga strumpbyxor och högklackade skor. I -15 grader och typ en decimeter snö. Haha detvar en syn vill jag lova. Fnissade för mig själv resten av vägen till jobbet.


Julen var trevlig, julafton firades med familjen, en släkting och en okänd fransman. Fråga mig inte varför. Vi lärde honom spela guitar hero och han bjöd på fransk paté gjord av anklever. Ni som inte känner mig förstår inte vilken bedrift det var att jag lyckades få i mig det utan att spy. Jag fick kämpa får jag lova.
Juldagen är ju årets höjdpunkt, party of the year. Jag och två vänner förfestade och sedan bar det iväg mot krogen. Vi var grymt snygga och vi var taggade till tusen. Klockan elva var jag trött och ville hem. Vid tolv gav vi upp. Det va så jävla mycket folk! Jag blev förbannad på en viss idiot till kille också. Att man aldrig lär sig.

Idag jobbar jag till ett, sedan ska jag hem och umgås med mig syster som åker tillbaka till London imorgon. Jag ville inte att hon ska åka. Dumma syster!

Jag såg paranormal activity i veckan och jag tyckte den var mesig, jag blev inte ett dugg rädd. Sedan inatt vaknade jag klockan fyra och av någon konstig anledning började jag tänka på filmen och då kunde jag inte somna om. Jag började höra konstiga ljud från tvn och väggarna. Haha vilken mes jag är.



Igår kollade jag och en vän på Dark angel, hon har inte sett den. Vi hann med 7 avsnitt... haha ganska många timmar! Skapad av James Cameron. En väldigt, väldigt bra serie.



I've gotta blaze! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0