Happy fucking newyear.

2010. Det ska bli mitt år.
2009. Var ett jävligt deprimerande år. Vad hände egentligen?
 
* Åkte till Norge med bästa vän. Bodde i en källare och sov på golvet på två tunna madrasser. Vaknade med svettiga ryggar varje morgon då golvvärmen gick igenom våra madrasser. Förstod i princip ingenting av språket och hade inte råd att göra någonting. Vi gav upp ibörjan på februari och åkte hem.

* Återvände till mitt gamla jobb i april. Jobbat här sedan dess. 

* Flyttat till lägenhet med bästa vän. 

* Jobbade hela sommaren, hade enbart 1 vecka semester i september. 

* Blev allergisk mot något för första gången i livet. Mot vad? Ingen som vet.

* Åkte till London en vecka

*  Såg varenda Oscarsnominerade film 2009 och satt uppe hela natten och prickade av vinnarna och diskuterade 

>Nu kommer jag inte på mer, eller snarare; jag har inte tid att skriva mer. Ska snart åka hem till päronen och splea lite Beatles rockband. Ikväll blir det Dark Angel marathon långt in på natten;) 

2010. Jag känner att det kommer bli det bästa året i mitt liv! Happy fucking Newyear!

XoXo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0