DAS HELG.

Hörrni. Jag hade det toppen i helgen! I fredags hände inget speciellt, det blev film bara. I lördags åkte jag och G till Sthlm. Vi promenerade runt i staden, jag köpte min mobil och sedan gick vi tillbaka till hotellet (som var jättefint förövrigt) och åt middag. på kvällen gick vi en promenad och kollade in stureplanstöntar och passade på att åka cykeltaxi. Det var mkt underhållande, folk tittade på oss som om vi vore freaks. Jag tyckte mest synd om cykelkillen och kände mig lite som en slavdrivare.

I söndags satt vi vid ån och njöt av det fina vädret. En alkholist sprang runt bland alla och försökte att antingen byta till sig eller byta bort saker. Det var väldigt underhållande att beskåda. Han gömde stora smörgåsar i papperskorgen för att sedan rota upp dom igen i  sitt försök att ge bort till människor (varför fattade jag aldrig). När ingen ville ha dessa så gömde han dom igen i papperskorgen. Sorgligt, men lite underhållande. På tåget hem hamnade vi naturligtvis i en kupé tillsammans med lesbiska ligan som var så dryga att man ville strypa dom. orka skrika i en timme?

Nej ni. Nu ska jag runda av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0